cinta cintun hara :)

Monday 8 March 2010

my wish

aku xtawlah nape 2,3 hari nie aku rase cam semak jer...fikiran aku bercelaru mcm org xbtl ye ke?mungkinlah but bkn sbb yg meyerabutkan kepala aku yg seblm2 nie but aku pun kurang pastilahkn aku rase mcm xmau contex dgn org yg xsepatutnyelah aku mcm nak alone dlm mase yg loamelah...bukan sbb aku tgh upset ke ape not more tu be sad maybe want be alone the long time sure !!!aku perlukn masa nak lagi battrer thn be4 lah tapi aku masih ssh nk ambil waktu coz terlalu rmi yg meyibukkn diri dlm kehidupan aku skrg adao semua nak menjelajah hati aku ohh no so scare lah plz give me time friend aku xperlukan kamu skrg friend bukan niat nk membuamng korg tapi plz bgi perluang aku nk be have lah aku cam semak2 jer xperlulh korg smpi gila care kat aku aku peninglah bila korg buat mcm ytue biar aku selesaikan masalh aku dgn sendiri...plz guys.... sgt serabutlah klu korg baca blog aku jgnlah kecik hati gan ape yg aku ckp aku xde niat pun nk sakitkn hati korg but untuk memberi thu jer i love u all dont worry i be ok.......love u so muah frind.... ^_^

No comments:

terlebih top :P