cinta cintun hara :)

Saturday 20 March 2010

bz??

ank buah ku syg xlepas rindu lagi
saki baki yg tggl....
rendang ayam nie je sempat post huhuhusbb xsempt nk take pic laksa...
dari siang ke mlm aku sgtlah bz..bz..bz..sbb??yeah op cozlah bz sbb de kenduri wah sgt penat kot mcm2 buat angkat air berat??mmg berat pun heheheh...ambik sate kehulur kehilir untuk m'laksanakn kerja yg diberi...mkn?xbyk sgt mkn sikit laksa pinang,sate dan kuih 2 biji xthulah pesl selera aku mcm down plak huhuhuhu muak kot...ape terjadi??hoho sadang nk pki bju kurunglah kan but xboleh nk pki sbbnye?sgt bz dan xkn sempat untuk myalin pkian...huhuhu just berseluar,berbju t dan selendang wah sempoi kot..heheheh...tapi yg best ank buah ku sgtlah baik today dak lagi pgil..'maksu...maksu tlg sy kejap,maksu2 tlg ambik sy nie kejap"heheheh sbb??mereka sgt seronok dpt bertemu dgn rakan2 mereka sygnye aku xtake pic sbb?bz sgt...penat??usah katelah mmg sgt penat termengah2 time aku mencari rumh org yg jual sate hehehe...kelaka plak bila igt blik...yg best juga abg aku yg first blik ohh lepas rindu kat ank buah aku nnt aku letak pic mereka...mkin lame mkin lawa mereka kalh maksunye...^_^will chill jer xkisah janji aku jadi mak saudara yg TOP!ahh top ke?hehehepent tapi xleh going slepp huhuhu pesal enth mcm ssh jer mata ku nk pejam adoi mata2...rase dh ngantuk tapi xmau lelap lagi adeh.....

No comments:

terlebih top :P