cinta cintun hara :)

Sunday 30 January 2011

michael jackson dan puteri diana mati dibunuh??




betul ke??sebenarnye hara percaya yg michael jackson dan Princess Diana dibunuh...
yelah kenapa mesti bunuh beliau?
sbb petama mestilah sbb beliau telah masuk agama islam..
org yahudi mesti takut sbbnye beliau byk pegaruh
dari peminat2 beliau~~lagi2 beliau mahu buat
konset besar2ran mesti beliau akn beri ucpan ttg keislaman 
beliau dan peminat2 beliau mesti menkaji ttg agama islam~
Princess Diana mati sebab kemalangan bersama bakal suaminya manakala Michael Jackson pula mati overdos ubat.
Yang hara perasan dengan kedua-dua kes Michael Jackson dan Princess Diana ni mcm ada satu konspirasi yang nak menyembunyikan sesuatu jer. Benda ni rasanya pernah diceritakan dalam beberapa forum/website. hara pun xbape nak thulah dan ingat sangat kat mana. Tapi hara mcm nak share  kat korang nape  kematian Puteri Diana dan Michael Jackson ni satu konspirasi.sbb utamanye
Kerana Agama
Kalau perasan, kedua-dua mangsa ni bakal memeluk agama islam. Macam Puteri Diana, beliau bakal mengahwini Dodi Al-Fayed, anak jutawan pemilik gedung Harrods yang beragama Islam. Dikatakan Puteri Diana juga dalam proses mendalami agama islam bersama seorang kawannya. Manakala michael Jackson pula dikatakan telah memeluk agama islam ketika kematiannya.
Publisiti
Macam yang korang sedia maklum, kedua-dua mangsa konspirasi ni merupakan orang yang terkenal di seluruh dunia. Lagi-lagi lah kat dunia barat tuh. Senang cakap Puteri Diana dan Michael Jackson ni merupakan ikon/idola bagi sesetengah orang. So, kebiasaannya, apa yang ikon/idola dunia ni buat, mesti ramai yang akan ikut kan. Korang dapat bayangkan kalau kedua-dua ikon ni umumkan dorang memeluk agama islam?
Tu la bagi hara 2 perkara yang ditakuti oleh musuh islam kan. Tambah-tambah lagi kematian kedua-dua mangsa ni berhampiran dengan tarikh dorang umumkan memeluk agama islam. Macam Princess Diana, dia mati ketika beberapa bulan sebelum melangsungkan perkahwinan dengan Dodi Al-Fayed, manakala Michael Jackson pula beberapa bulan sebelum konsert terakhirnya dimana menurutnya, dia ingin mengumumkan secara rasmi yang dia sudah memeluk agama Islam. Kebetulan kan.
mula2 mmglah polis nak siasat  segala bagai. Tapi sebenarnya tu semua wayang jer lebih bagi hara. Macam kes Diana dulu, siasatan segala macam dijalankan, akhirnya cuma tinggal tanda tanya saja. Dah nama pun konspirasi kan, sebab kematian tu cuma “alasan” bagi menutup pembunuhan yang dijalankan oleh organisasi yang lebih tinggi. Siapa tahu kan. Harap ada la file ni didedahkan dalam Wikileaks kan.
Apa pun, hara harap kedua-dua mangsa dapat keadilan yang sepenuhnya.


Tahukah anda,setiap artis Hollywood ialah hamba kepada Illuminati!Ketahui siapa mereka di sini. Sebenarnya,setiap lagu yang mereka nyanyikan,pasti terselit mesej kesyaitanan! Mesej ini hanya didengar dengan jelas sekiranya lagu tersebut dimainkan secara terbalik,dan mesej ini sebenarnya meresap ke dalam minda separa sedar kita!
Michael Jackson,tahu semua ini dan sebagai seorang yang berhati lembut,beliau kadang kala mendedahkan hal ini kepada umum seperti yang ditunjukkan dalam video
Bahkan,sejak kebelakangan ini beliau sering menyanyikan lagu-lagu berunsur keamanan,satu PANTANG buat puak Illuminati.Atas sebab itu juga,beliau dituduh dengan skandal liwat bersama kanak-kanak,dan pelbagai tuduhan bagi mengancam karier beliau.Bukankah beliau menyatakan dalam satu temuduga...

Album saya nombor satu di dunia,kecuali di AMERIKA SYARIKAT,sebab...saya tak mahu cakap banyak lagi!
 
 
Apa pandangan korang pula?

 

No comments:

terlebih top :P