cinta cintun hara :)

Wednesday 3 September 2014

cerita

as'salam....

semalam nak update tapi sambil taip mata tertutup pagi-pagi ingat nak published sekali bukak-bukak blog gone sekali semalam lupa nak save buat penat taip je so terpaksa taip juga lagi sekali...

kecewa? serius aku pernah rasa kecewa semalam aku godek-godek status aku tertarik dengan status ex aku " singel lah saje je status tuh...sebb dulu ada org syg tapi dop reti nk nilai basa bodo sombong gini lah....  " aku sentap kejap haha aku bukan nak kata dia tuju kat aku sekadar mampu senyum je aku baca mungkin hati aku berkata-kata "padan muka" tapi lain pulak mulut aku cakap "belum jodoh" pelik kan... aku faham apa yang dia rasa sebab aku pernah rasa , aku pernah sayang gila kat dia tapi sayangkan dia macam tak hargai peghh sakit kot hati aku masa tu meyumpah gaklah lepas tu putus dengan alasan bodoh.. tapi itu masa mula-mula aku putus dengan dia mungkin aku tak fikir panjang masih baru... bila fikir balik patut pun dia buat macam tu sebab aku pernah buat someone satu ketika dulu... allah bayar cash dekat aku apa yang aku buat kat mamat tu tapi sekarang pun mamat tu dah bahagia anak sorang dah.

jangan penah terfikir nak main-main kan perasaan orang..
jangan meyesal bila kita dah buang sebab benda yang kita buang mungkin belum tentu yang terbaik aku pernah marah tipulah aku tak marah bila kena buangkan tapi aku fikir mungkin yang terbaik ada hikmah apa yang jadi...

sekarang aku mampu tersenyum bahagia aku menangis dulu tapi sekarang aku nak senyum sentiasa aku dah jumpa lelaki terbaik dalam hidup aku...

dear ex....

jangan meyesal sebab peyesalan itu tiada makna tapi belajar dari kesilapan dulu... belajar jadi seorang pencinta yang ikhlas jangan kerana rupa anda tolak perempuan tu.. kita semua tak sempurna banyak kurangnya yang sempurna hanya allah. belajar dan terus belajar hargai orang lain. saya tak marah awak mungkin masa tu awak malu dengan KEGEmUKKAn saya dan awak buang saya, saya belajar dan terua belajar kerana tak semua orang boleh terima diri kita dengan baik dan tak semua boleh terima keadaan kita kekurangan kita... .. semoga awak dapat cinta itu.... 

No comments:

terlebih top :P