cinta cintun hara :)

Tuesday 23 March 2010

hari yg memeningkan aku...

mlm= huhu mood aku mcm gila suck r..peh ayt die xboleh bla "Ah Ha!!!!!!! Relationship Kepale Hotak Kau!!!!! kate ngan aku tak nak main bf2 nie...konon hot sangat la ek!!!!!!!!! hahaha" eh jantan aku terase ok!!!! mmg kau saje nak buat aku marahkan whtever ok!!! masa kau couple ade aku ambik peduli lnsg xd now bila aku couple npe ko nk kecoh2??smpi nk post mcm tukn e...aku xthulah ape mslh agi gan kau terang2 AKU PENH KATe kat kau "bila hadiah nie dah smpi kat tgn awk sy dah buat keputusan yang sy akn lupakn awk dan MUNGKIN SY AKN TERIMA SESORG DLM IDUP SAYA" lupa ke ape yg penh aku kate kat kau di KFC K.L CENTRAL?? tlglah dulu aku de hati kat kau lagi kau buat aku sakit hati gan perangai kau now bila aku dh dpt lupakn kau,kau buat aku camne pehal??? aduh aku sgt sakit hati YA ALLAH tlg hambamu nie berilah kesabarn untuk aku melyn perangai2 mereka yg ign melihat aku jatuh...serius aku sgt sedih dgn ape yg terjadi....aduh merana sgt diri aku.....
semalam= pendive abg ku hilg ah oh my god aku elh disuruh mencari..lame aku cri muka aku sgt pucat bila abgku say "nurul tlg carikan pendrive abg byk bend penting dlm tue itu adalah NYAWA abg" sumpah aku xtipu aku sgtlah mgelabah smpi aku xthu nak buat ape kehulu ke hilir aku mencri oh my GOD dlm hati aku sentiasa berdoa. aku mensti cari smpi jumpa...ya ampun ssh2 bila jdi mcm nie..sbb aku xthu nk buat ape dahlah rumah abgku besar aku hanye cri dlm opis sahaja sbb aku tak tergerk hati untuk mencri kt dlm bilik tidonye then abg akucalll suruh aku cri dlm biliknye...aku cri dlm almari mereka (abg obel kak ati nurul minta maaf sbb kumbah2 hehehe hbs sepah0hehehe pasatue mata ku terpandang di notebook abg aku ehh mcm benda tue jer YES aku jerit kuat2 punye hehehe sbb aku happy aku jumpa akhirnye!!!!!!happy gila nak matilah hahahahah gelk kuat2 punye hilg kewanitaan aku sekejp melompat2 dgn hati yg riang....

No comments:

terlebih top :P