cinta cintun hara :)

Tuesday 30 March 2010

bila sy bca blik..

tdi tanpa disedari aku bca blik blog aku yg xsemengah nie,bru aku perasan yg aku xseceria dulu why ya??entri2 skrg byk berbauh kesedihan aku yg m'ye'tereskan xlupa plak pkra yg berduka lara (cewah ayat xboleh bla)pdhal aku nie jenis yg hanya menangis sekejap jer tapi skrg lain plak jadinye nangis smpi berjam2 ambik waktu nak feeling(ayat mcm hapeh) dgn erti kate aku mapu tersenyum bila mslh yg ku hadapi aku lupkn (ewah mcm xde perasaan lah plak)tapi yelahkan xkan asyik nak hadap depan cermin kate 'pesal awak buat sy mcm nie,sy syg awk taw"(weekkk muntah berbaldi2)kisah semlm WAJID dilupkn watpe jer nk igtkan bt sakit hati.so xpyh nk toleh2 belakang ataw nak tgk cermin depan,sisi(mcm kete plak ye)tetiba rase nk hentak pala kat dinding sbb semlm aku BODOH(hri nie sikit jer)NUHARA leps nie xpyh dipikir psl laki2 nie buang karen buang masa(alamk btl ke?)btl2 so kwan jer semua bila org minta couple say NO mcm dulu ko buatkn mcm xbiasa plak(aku ckp gan sape plak nie)eh..bru aku perasan tetiba ade semangat baru nie pesal ye?(thks pada ADAM)WALAYWEI NUHARA kembali amin so aku kena SEDAR diri yg umur bru sethn jaggung ade hati nk bercinta belajr pun xhbs lagi nk becinta tggu bila dah pegang diploma (ayat mmg nk kena tendangkan bru smlm pts cinta bru nk kate mcm tu)tue namenye aku dah SEDAR dirikan..tetiba sy rase mcm nak hempuk org(ade sape nk ofer diri x?)bkn sbb aku mrhkan tpi kerana hati mcm senang plak.FORGET THE PAST FIND NEW HOPE AND LIFE(tetiba tecetus kat minda akukn)sgt berfungsi plak pepagi nie minda aku.rase mcm aku dah sgt plak membebelkan...so IM BACK!



P/S;untuk abgku syang ROBEL HAMLI selamat hari lahir ok!!!i love u so damn much! kepada manusia yg meranapkan hati aku yg semlm2 tue thk ok u still myfriend even sy dah DELETE no awk (sy taw kamu kecik ati KOT)jgn rase beslh sbb sy kejap jer sadis2 nie.^_^ chill sudah,senyum jer

No comments:

terlebih top :P