cinta cintun hara :)

Thursday 25 March 2010

kekupu...

ayo xthu mau bebel ape hari nie...ape ye nk bebel...em..hidup?
so greet bagus jer..nape ye ade jer org mcm DIE aku xfhm sgt auuu aku cam sakit hati bila pikir blik enth mcm perangikan so nak xnak terima jelah...nk kate pape pun xboleh nnt jadi lain plak..ape rase ye bila org kutuk kite??marah opcoz marah enthlah kdg2 mls mahu die pikirkan wat serabut pala nk sengkan hati org pun ssh hist fedup2 hidup nie nak luah kat sape un kdg xthu mahu mrh sape pun xthu pling best marah diri sendiri lagi ok kot kdg2 tumbuk patung untuk hilgkn baran hehehe adeh...ape mhu buatkan nk mrh org xtentu pasal lain lak jdinye...tension?semestinyelahkn...sabr lagi baiklah....baik berdiam diri dari bersuara ,bila dah bersuara emmm ber+ dosa watpekn so mood shutup!!!! xthu nk kate mcm mane rase mhu jerit kuat2 bertapa sakitnye hati aku.... sy mempunyai hati.....hati yg sgt senang teluka terhiris...tapi kamu semua sgt seng melukakn hati ini adoi sakit ok...nk buat mcm mane bila org mcm tuekan korg xmhu caya aku ok sjae yg penting sape kau untuk aku memberi kepercayaan/??kau xde pape hbgn kot dlm hidup aku perlu ke kau nk aku beri kepercayann??xperlu sbb kau tiada kena megena dgn aku kau terasa??peduli ape aku kau yg mula dulu klu xthu cite sebenr jagn nak buat stemen mcm tue sbb kau blm cermin diri kau lagi...hahaha...diri kau lagi teruk kot perangai pun teruk nak mrh aku?kau de bukti ke aku ngata kau?aku de tulis name kau?xde ok lantak kaulahkan...hidup kau aku xambik peduli jgn nk ambik peduli hidp aku...walywei aku lebih baik dari kau ok..sbb??skurg2nye aku masih igt budi org kat aku kau??hahah xpyh cakp seng sikit lupa daratan!!!pdhal mse ssh2 dulu cri je org minta tlg tapi now??agogo jerlah^_^ aku pent jaga perasaan org now korg nk terasa korg punye pasal...

No comments:

terlebih top :P