cinta cintun hara :)

Friday 10 June 2011

sakit sungguh

malas nak pikir ape yg berlaku skrg nie....
bile hati dah sembuh dtg kesakitan yg lebih pedih...
kenapa kenapa dam kenapa??
boleh x saya nak soal awak kenapa??
tolonglah sangat sakit bila awak buat mcm nie....
tolong sy xkuat yg awak sangka
Hari ini,, hara mungkin kehilangan seseorang yg hara sayang..


 walau seluruh haty tidak melafaskannya . sayang.sayang dan sayang..
 jiwa yg merangkumi semua kecelaruan yg hara rasakan kini semakin pahit rasanya, tika hara sedang gembira ditenggelami dengan tangisan yg berguguran. sakit karna itu takdir hara selama hara tersenyum sinis ketawa . . perit rasanya bila diri ini seperti tertypu dan ditypu. .

mengapakah semua ini terjadi dengan sekelip mata..? apakah yg mampu untuk hara lakukan hanya sekadar ingin berbahagia.! karna dengan tulus hara masih xfhmi apa yg terlindung dari semua sebuah lakonan ini. . sape ckp klau hara itu orangnya dipenuhi dengan keriangan..?

bener itu cuma perwatakan sampingan aja, apa salah mereka-mereka ini.? hara cinta pada kedamaian tak ada orang yg memberikan kedamaian dalam hidup hara cinta . cinta . dan cinta .

seperti kata kertas band - 'KEKASIH YANG TAK DI ANGGAP' bhahah. punya masalah yg slalu berhubungan dengan keraguan dan ketidak kefahaman. erm,, memang benar kata-kata orang kalau kita selalu mempermainkan perasaan orang pada 1 ketika kita pasti disakiti.yup now hara rase tue!TAHNIAH hara~

na,, sekarang hara  di kelompok itu.! disakiti terus walau pon itu salah sendiri tapi masih xsedar .. jahat kan perasaan ini, selalu membuatkan manusia tertanggung dengan jwpn itu.?! tapi sesekali kita harus menerima kritikan daripada orang. .

ta boley menidakkan apa yg mereka-kereka katakan tentang kita karna itu lah motif kehidupan yg lengkap .. yea kan..? jadi harus kita sama-sama menghargai apa yg ada di depan mata dan jiwa.! salah hara ke??

kenapa perlu mcm nie....

2 comments:

Syafiq Hassan said...

Spe yg wt cmni kt Hara ni..? Nk kne ni..

nuhara said...

:) orglah buat

terlebih top :P