cinta cintun hara :)

Sunday 29 May 2011

surat cinta untuk AWAK :)

                                                                                        Dear blog…..asslamualaikum semua….
Lame hara xupdatekan….banyak benda hara nak taip banyak benda berlaku ade duka ade suka
Hara xtahu berita berbhgia hara atau x enthlah pusing bila hara pikir mesti xfhmkan..
Ape yg hara tgh taipkan?xperlu kot faham sbb hara sendiri xfhm ;) mainan perasaan mmg
Menakutkan  bila hati mula was2 setan2 mula masuk jarum btl x? hah benda nie lah yg
Buat hara rase was2 jahatkan setan nie hurm ;) tapi selagi ALLAH bersama hara insyaallah
Hara akan cuba buang perasaan was2 hara terhadap ape yg hara fikirkan ;) hara nak ucapkan
 Terima kasih kepada Mohd helmie mohd saidi terima kasih sebab hadir dalam hidup sy, ini surat cinta
 Dari sya untuk awak ;P saya takut saya xsempat Kate terima kasih,sya takut saya terlupa ;)
 sbb terlalu asyik bercinta dengan awak sampai sy lupa…
Saya sangat hargai bila awak hadir dalam hidup saya,saya tak pernah lupakan awak walaupun
Sesaat, saya nak tido saya ingat awak,saya bgn tido sy igt awak,sy nak mkn sy igt awak(tapi time mkn
Sy igt awak kate “hara diet taw jgn mkn lebih2 ) hehehehhe :P bila sy nak masuk bilik air pun sy
Ingat awak tengok bertapa unitkan cinta nie segala ape yg sy buat mesti perlu ingatkan awak…
Lepas solat pun saya ingat awak dan membuatkan sy terus berdoa pada ALLAH agar awak
Sihat,dimurahkan rezeki semoga awak Berjaya dalam hidup awak :p awak tahu kenapa sy perlu
Ingat kat awak?? Sbb awak salah seorg yg penting dalam hidup sy ;) sy tak tahu apa padangan awak
Pada saya bila kite meet tapi secara peribadinya saya risau awak xboleh terima saya seadanya
Tapi tangapan saya salah awak layan saya dengan baik terima kasih lagi sekali saya tahu sy
Xsempurna mana tapi insyaallah saya akn jadi lebih baik untuk awak…. Awak taw masa sya nak jumpa
Awak, saya kate if awak xleh terima saya,saya xkn menangis mungkin akan sokong awak
sbb sy sedar diri :p pada saya awak sangat terbaik sempurna ;p dan mngkin sy xkan lepaskan awak
melainkan awak yg minta saya lepkn awak bukan sbb rupa awak sy sayang awak percayalah
seikhlas hatinye sy terima awak sbb sy jatuh cinta dengan sikap awak,bukan sbb sy kate awk faham
saya diri sya tapi sokongan awak pada saya dan awak xhipokrit dengan kate2 awak if awak tak suka
awak akan kate xsuka dan saya terima itu. Dan tak ramai yg akn berterus terang akn sikap die…
 tapi awak x….tapi sekiranye awak bukan jodoh saya pun saya harap awak terus jadi kawan saya…
mungkin jadi kawan baik saya :P sbb saya betul2 selesa dengan awak. Dan klu boleh saya nak
awak berterus terang sekiranya awak mungkin xsuka saya lagi masa akan datang mane tahu
sbb ALLAH yg lakar jln cerita kite nie sy harap awak jujur dengan saya…saya xkn marah dan
sya xkan kecewa percayalah sebab sy bersedia terima semua takdir dlam hidup saya..walaupun
saya kate saya xkuat percaya saya sangat kuat terima ape sahaja keputusan awak.dan mungkin
awak akn berjumpa sesorg yg lebih baik dari sy silalah berterus terang yer..sy bukan zalim sagt dan
 saya xmungkin dera perasaan awak sbb saya sendiri ada perasaan dan sy juga xkn dera perasaan sy :p
saya tertanye2 kenapa sy  lmbt kenal awak dan sy dah dpt jwpn tue ;) klu awak kenal sy awal mungkin
awak xkn jumpa sy yg skrg mungkin awk akn jumpa perempuan yg ego,perempuan yg mrh2
mungkn awk akn jumpa perempuan yg penting diri sendiri awak akn jumpa perempuan yg xhormat
awak sebgi lelaki xhormat perasaan awak yg pling penting awak akn jumpa perempuan yg hipokrit
dan ALLAH tue maha mengetahui dengan ape yg DIA tuliskan untuk sy  DIA tutupkan pintu hati
sy untuk terima lelaki selama ini  sbb DIA nak ubah sy menjadi
seorg yg hormat perasaan org lain dan sy hormat perasaan awak :p die bukakan hati sy dgn terima awk
dan sy xsangka sy jumpa dengan awak dengan ayt awk saje buat sy betul2 lain pdhal msa tue
sy xbukak lagi profile awk xtengok pun muka awk  lgi sy tertanye kenapa AWAK bkn org lain pdhal
msa tue bukan awk sorg yg komen dengan sy…bila sy bgi no fon sy kat awak time tue baru sy
bukak gmbr awak sy tgk lame dan sy mula igt rupa2nye sy dah kenal awk lame awak selalu
chat sy wall dengan sy msg sy tapi sy xlayn awakkan sy minta maaf  :p pda awal hubungan sy dengan
awk sy xpecaya awk boleh terima sy mcm ex sy terima sy mungkin sbb tue sy ssh nak nak lupakn
die. sy mula berterus terng dengan awk mcm mne diri sy awk kate awk xkisah ok sy terima
smpilah hari kite jumpa masa tue sy betul2 xpasti dengan awk takut pun ade tapi selepas ape
yg berlaku mungkin tanggapn sy slh tapi klu betul tangapn sy, sy minta awk terus terang yer sy xmrh
sy lagi marah klu awk tipu sy dengan peraaan awk sbb sy xnk awak terima sy  sbb janji awk pada awal
pekenalan awk dengan sy, bukan itu sy nak tapi sy nak keikhlasan kejujuran awak …. Percayalah
dengan ape keputusan awk sy terima seadanye sy xkn paksa awak dan sy xmungkin paksa awk
sbb sy tahu cinta xmungkin boleh dipaksa :p    seikhlas mne sy terima awak sebergitulah seikhlasnye sy
terima keputusan awak…. ;) sekiranye awk takut sy terluka dengan keputusan awak,awak xperlu risau
sy sangat2 ok sy sangat2 terbuka mungkin sy akn terluka tapi xmungkin selama2nyekn mungkin ambik
masa sbb sy mula sayang awak sangat2 tapi xperlulah awk nak takut ok. Insyaallah sy boleh
terima semuanya…… ;) percayalah sy xkan berdendam dengan awak sy akn doakan kebhgian awak..
lihat awak gembira mungkin itu kebhgian sy  sbb dpt tgk kwn sy bhgia J mungkin dah tertulis awak
bukan jodoh sayakan nak berdendam pun xguna sbb ALLAH yg tentukan semuanye sbb kite nie
hanya manusai biasa jer semcm mne yg kite nak pun tapi kalau dah tertulis awak bukan untuk sy
dan sy bukan untuk awak seusha mane pun sy xmungkin dpt lawan takdir yg
telah ditetapkan untuk kite J sebaik2nye terima sebgi pegajaran untuk jadi lebih baik  ;) lebih baik bersikap
terbuka dari tundin jari meyalahkan satu sama lain btl x? sy harap awak pun bersikap terbuka ;)
tapi kalu tanggapn sy salah sy sangat2 bersyukur dengan ape yg telah sy dpt…. Mungkin lepas nie
banyak ujian untuk sy hadapi dengan hbgn awak dengan sy sbb sy bukan sesiapa tapi awak.
Pandagan org lain…dengan peminat2 awak ;) mmg kena byk sabar hihihi…. Mungkin lebih matangkan
Sy kot ;0 tapi ape2 pun terima kasih yer awak ….sy tak tahu nak tulis ape lagi sekiranye hubungan
Kite nie berakhir sy nak awak tahu mengenali awak adelah saat yg pling membhgiakan sy :)p
Mungkin sy xkn jumpa lelaki sebaik awak thks for everthing what u do to me the best moment
Where I meet u at kuantan the best thing in my life thks so much  ;p sekian surat cinta sy pada awak
If awak nak reply surat saya nie reply kat msg FACEBOOK yer sy tggu :) 






p/s: panjang kemain suratnye..1st time taip panjang giler then post kat blog :)

2 comments:

Nik said...

sweet jea surat ni :)

nuhara said...

thks nik :)

terlebih top :P