cinta cintun hara :)

Tuesday 14 September 2010

selamt hari raya~~~

raya yg best yelh dpt raya gan kakak ku 
HANIZA first time raya gan die mmg syoklah kan
i love you sis..raya thun nie
xlh semeriah thn lepas but ok 4 me coz my sis back home..
i really miss tht gurl..
taya petama aku gi KLCC jeah mmg bestlah 
dgn akk aku dan ank buah aku
wah mlyia dah jadi negara bangla penuh btl org bangla
ape2 pun mmg best masa kat sana aku mkn
chiken wasabi mknan jepun
best sedp juga but chiken die xgempak kot rugi2 belikan but
nasi die best i liked baby!
di klcc.


ok kite cite lain plak hah nak cite pasal gurl nie
mccm nie rupa perangai si polan nie aku mmg xsangkalhkan
perangai mcm logi tahi polan nie aduh klu ye pun
kau xsuka kat dot2 jgnlah duk kutuk2 die
kau nie buat dosa jer di bulan baik nie ape enth kau dptkan
aku mmg pantang sikit kau duk kutuk2 dot2 nie
yelh sbb si dot2 nie akk angkat aku
die xkcu hidup kau jgn lah duk hidup die
adeh ku nak tuduh die buat acc FB untuk kutuk kau
kau ade bukti ke??xdekn so wat the hell kan
sah2 mulut kau mcm najis kan xdpt ape kot kau duk kutuk2 org nie
die dpt phala kau DOSA 
kecian doh aku gan kau nie cukuplah  awk
tue bini org buat cara bini org matanglah fikiran tue 
sikit nie tidak still mcm budak umur 15 thn. :)
ape2  pun aku doakn si polan nie dibuka pintu hati nie untuk minta maaf pada akk nie
sbb org yg mgaku slh nie..
tuhan suka jgnlah tabur fitnah kat org
yg kau xptt tabur fitnah....
xelok....nnt esok2 ke alm 'sana' bahu tue berat
sebelh duk junjung dosa berbakul2..!!! 

No comments:

terlebih top :P