cinta cintun hara :)

Monday 6 September 2010

bile iye terjadi

alhamdulillah hari yg baik..
xde halngan untuk hari nie 
tugas aku sebgi ank telah aku tunaikan
tugas sebgi adek masih blm dpt
menunaikan lagi sbb xlrh nak kuar
beli bju raya untuk ank buah aku
mungkin hari nie hari akk aku ssh
so skrg aku ringn kan beban die sikit
belikn bju raya,susu adek
hbs melayn rm150 xpelah
untuk mereka selagi aku boleh tlg aku tlg 
mane thu esok2 aku plak ssh.
klu bukan adek beradek yg tlg sape plak yg nak
tolong nak harapkan org luar
blm tentu nak tlg..
minta2 rezeki aku murahlah..
AMIN!!!
agr aku mmpu bertahn untuk
menjaga kuam Family ku....
merekalh segal2nye bgi aku 
sekrg nie...
tanpa mereka siaplah aku nie...
hanya insan biasa saje...

love u all!!!
even aku kena buat pilihhan antara bf dan family
aku akn pilih family
tapi zamn sekarg sggup tgglkan family kerana JANTAN
satu pekatan yg harus diberikan pada 
mereka2 itu adelah BODOH!

No comments:

terlebih top :P