cinta cintun hara :)

Friday 24 September 2010

ade aku kisah

" I've A PROVE BUT I Never Publish It, Cause I Don't Like To Ashame Anyone Like You Always Did, Yeah I'm Admit That I'm Your Loyal Victim ^_^ "

...dhlah mls aku nak layn org mcm kau
buang masa lantak kaulah nak kate ape
mulut kaukan ape aku peduli
dosa lain2kan..aku pun mcm dah mls jer
nak thu pasal kau buang masa jer...
sukati kaulah nk kate aku ape pun gemukKE
tong dram ke..ade aku kisah?
xpun nak mrh?xde feel lah..
xrase pape pun xde perasaan haha.
LAGIPUN Im Mature Person Is Positive Thinker & Always Be Professional ^_^
.ok 

Everyone Can See Who I Appear To Be BUT Only A Few Know The Real Me. You Can Only See What I Choose To Show & There's So Much Behind This Smile That You Just Don't Know =)
THE END

No comments:

terlebih top :P