cinta cintun hara :)

Wednesday 1 September 2010

...............

lame aku xupdate mungkin seminggu..
hari nie aku cam biasa2 jer..xde yg menarik
tapi aku nak cerita pasal semlm apekah itu kebenaran nye?
perlukah aku pecaya?enth akupun xpasti benda tue btl 
atau pun sekadar nak hot kan ceritakn
but klu btl story tue aku boleh tabit spering lah
kat minah nie yelah muka dah cantik
segala2nye dah Cukup tapi syg perangai k.o
tapi aku xthulah mane yg btl but
klu smpi bergaduh besr smpi nak aipkan org tue
tue dah kes buruk dah tue
perlu ke hasrat dengi mendengki nie(seblom tue aku nak pesan 
akuu BUKAN PENDENGKI OK PADA MEREKA YG PENH KATE AKU DENGKI TUE
SORRY YER AKU XDE MASE NAK DENGKI2 KAT KO KLU KAU TUE
ARTIS KE APE BLHLAH AKU NAK DENGKI NIE X HANYA INSAN BIASA JER)
ok smbg balik bygkan die cukup seglanye yg di KURNIAKAN oleh ALLAH
 padanye mempunyai rupa yg cantik,mempunyai suami yg kacak,
mempunyai keluarga yg berduit
apekah masih tamak?
aku kdg2 xfahm perlukah die mahu dengki pada org lain 
padahal die tue cukup sempurna bgi 
setiap insan yg mengenal dirinye...
dan smpi org terlalu obses untuk menjadi seperti
die,tidak cukupkah dgn org m'aggung2kan diri nye...??
tidak cukupkah wahai perempuan?
padahal ape yg kau anda itu bersyukurlah..
aku sedihlah bila ALLAH dah beri kesempurnaan
kat die tapi mcm nie die hargainye..
sedarlah wahai wanita ape yg anda miliki itu hanya sementara
usah kau cuba mendonggakkn kepla kau kelangit
turunkan lah sikap medabit dada kau wahai wanita
kerana itu akn menjadi satu bekaln yg berat
di alm 'sana' nnt bwhlah keimanan 
anda kesana agr kau tergolong org yg soleh sayang
tidak terlambat anda ingin memohon pada die
kerana setiap ape yg kite lakukan akn dihitung disana nnt..
dosa kite dgn ALLAH mampu dimaafkan OLEHNYA
tpi DOSA dgn manusia sgtlah azab.

No comments:

terlebih top :P