cinta cintun hara :)

Friday 14 May 2010

what??

aslm...membuka bicara..dan selamtlah pagi coz jam menunjukkn kul 1.15 a.m 

dah lame xupdate blog..byk benda yg berlaku kat diri aku haish mcm2 hal..tapi2 oklah boleh handle lagi..
nak bercerita ttg  kesalhn org yeahrite kdg 2 bila pikir kite nie perfet sgt kadang2 mkn diri jugakn tapi
bafi aku semua xperfet yelah mane ade semua dlm dunia nie perfet
mesti ade kurang nye juga.. aku tak pham napelah melayu nie ramai sgt phd (pehasat dengki) ade budak kat dlm myspace aku sebarkan pic budak gurl nie em...free hair pada aku bukan isu yg besarlah kan kecian kena caci kena hina dgn org yg dengki padanye pada aku terpulang pda hak masing2 die nak free hair ke nak warna rambut ke..
itu hal die kenapa perlu hebahkan kat dunia nie pasal rambut die...lagipun perluke nak buruk kan name die sedangkan die xkacau hidup sape2 pun yg korg nak buat mcm tue kenapa...

tapi yelahkn aku pun ade gak terkata die tapi alhamdulillah aku tak smpi kejam nak hina die ataw kutuk die seteruk2nye aku rase serba salh sgt kate die tapi aku dah mohon maaf enthlah aku rase lega sgt bila aku mohon maaf kat die bila aku xminta maaf kat die aku tak thu nape aku xteng dan lebih tepat aku xsenag ddk ape aku buat semua xkena
ALLAH MASIH SAYANG kat aku insaflah gan perbuatn aku...amin aku tak tergolong pada org yg mghina ciptaannye juga...pada aku juga kawin muda xsalh sbb dah smpi seru dan lebih baik kawin sbb m'cegah dari melakukan masiat hah kan bgus tue...nape nak tangguh2 lagi klu semua ddah sempurna tiada istilah gatal benda baik nape nak lmbt2kan ape2 pun aku doakn kebhgian mereka amin! pada yg membuat ONAK 
dlm kehidupn mereka insaflah tak terlmbt lagi lekas2lah mohon maaf kau buat mcm mane pun xkema pun fyn dan suami still bersama still hidup bhgia kau??dpt dosa kau sakit hati mereka? bhgia rugi sgt...kau menzalimi kaum kau sendiri kaum islam insaflah wahai kawan xkemana pun kau buat macam tue aku doakan ALLAH bukakn pintu hati kau AMIN!  


p/s: natasya AMIR  kau menzalimi die seperti kau mzalimi diri kau sendiri kerana ape yg kau buat mendapt dosa tapi mereka memdapt pahala...tak suka kau kat die seperti kau xsuka ALLah yg maha besar kerana ALLAH yg mencipta die...   

No comments:

terlebih top :P