cinta cintun hara :)

Tuesday 23 February 2010

sebal....

aku xthu pesal aku avcam sebal gile gan perangai2 mereka yg xthu nk jaga harti aku yg dpa taw nk robek2 hati aku nie jer sabar jelah gan perangai2 mereka ini,aku xfaham kot gan perangai KAU ape yg kau nk lye dlmn diri aku??ko nk sakitkan hati aku...ohhh KAU dah berjaya ok,KAU nk tgk aku nangis pasal KAU yup kau berjaya.KAU nk tgk aku gila ttg KAU mmg berjaya sgt puas hati skrg??now aku harap sgt kKAU jgn timbul lagi sdalm hidup aku,aku thu aku xmampu nk buang KAU jauh2 dlm hidup aku.,tapi tolonglah bgi aku perluang untuk aku lupakn diri KAU sbb aku xnk lagi jadi hamba pada chin ta KAU merana doh hati aku...bgi aku ruang ubtuk aku bernafas tanpa rase KAU ade dikeliling aku sbb aku thu kau mmg mahu aku pergi dalm hidup KAU!!

No comments:

terlebih top :P