cinta cintun hara :)

Friday 12 February 2010

kebetulan

kelmarin entah nape aku igt bdk nie aku xtaulah ape mslh aku dlm fikiran aku tgh syok2 baca buku dam!!!buku aku jatuh hati aku terdetik ape sudah jadi WTH!! AKU pun tergerak hati nak msg die,aku tanye ok ke x?mcm bodoh kot aku cam cyalh die xforget aku mcm sial lah aku rase hati aku cam debar2 mcm nk kuar pun de tapi aku cam mls nak lyn sgt perasaan aku,tkt kena main plak perasaan...enth esoknye aku mcm dah dpt rase budak nie mcm nak minkn perasaan aku blik hah yup mmg benda tue pun terjdi xlh sakit sgt hati aku sbb aku dah bersedia kot nk hadapinye...xde masa aku nk cry about him again WTF!! LAH AKU NAK NANGIS PASAL KO LAH!!! cukup kot time beday aku,aku nangis psl kamu.... sbb aku xharapkan ape2 dari die dah ade jodoh adelah klu xde xkisah ok???sbb aku tahu bkn die sorg dlm dunia nie sbb aku tahu ape yg terjadi ade hikmah cuma aku xtahu ape yg ALLAH nk bgi kat aku...aku harap aku kuat meghadapi semua nie insyaallh ALLAH tue masih sayang kat aku sbb die beri pertunjuk pda aku sebaik2 manusia adelh sejht manusia.... aku harap aku dpt cari kebahagian yg aku inginkan AMIN.....:)

No comments:

terlebih top :P