cinta cintun hara :)

Monday 15 February 2010

kebosanan aku..


hari yg membosankn aku..duk umah abg obel sorg teman aku hanya koko...aku xtahu nak buat ape yg aku thu tgk astro,baca komek raja rimba,on9 tue jer keje aku...tido?xde kot sbb tido kul 5 pgi haiya mata aku nie pesal entah sejak 2 menjak tpi rasenye bukan sejak 2 menjak tapi selalu kot tido lewat kul 5 pgi bru rase nk WT baby hahaha...ape aku buat?mgelamun kot igt2 kenangan lame...enthlah ssh kot nak buang kenngan yg lame tue haiyo nurul hafizah ape nie nape jer nk igt2 lupakn sudah hahaha...tapi ape pun aku xcry atw memberotak xtentu pasal alway smle already yeah itulah nuul hafizah yg sekrg ssh nk menitiskan air mata ye ke??bukan semlm menitis ke tersenguk2 nangis hahaha ini sbb kerana tgk cite khabi kushi khabi gham mhu xmeleh sedih kot ape2 pun mmh terbaik kot cite tue dah dekat 10 kali tgk 1o kali gak aku nangis wah jahat pgarah yg but citer tue hehehehe....smlm aku wish bedy alem ape pun happy beday alem best kenal gan awk...dan sudi kot kwn gan sy..baru2 nie agk merami gak lah aku dpt kwn rmi ke???xkot 2 3 org jer...example faiz,alem n adam 3 org jer yg best aku selesa kot kenal gan depa nie sbb perangai xboleh bla asyik nk bgi aku gelak golek2 punya...semlm hery msg ku tapi aku tak perasan plak msg die reply kot tapoii agk lewat dlm kul 3 camtu kot enth no komen yg buat aku tak perasan tue maybe sbb aku igt die makluk2 yg mggu keteraman aku sejak pic aku tersebr di mjlah ering bansat kot spae yg menaruk pic aku disitu mmg dia dah lame idup tue...nak belasah pun xboleh sbb aku xkenl pun makluk yg megantanye....pjang benar aku punye blog hari nie hehehe....koko plak tido nyeyak jer die kat luar tue yelah dah keyang kot aku bgi melantak kat die ....penat aku taip udah2lah esok smbg lagi ok......xpun mlm nie ke??what ever

No comments:

terlebih top :P