cinta cintun hara :)

Wednesday 16 June 2010

saya mahu bercerita..

hai guys hari nie aku mahu bercerita ttg cita2ku yg yg 
tgh HANGAT sekarng hehehhe
terpulanglahkan aku thu ape yg aku cerita nie
bukan de org bcakan tapi yelah saje nak menulis hehehhe'
terbaiklahkan....
enth semlm aku terase duniaku berubah tetiba aku rase 
aku dpt semangat untuk membuat bisnes 
hehehhe tetibakn...
so secara lansungnye terkeluarlah ide a
untuk menjual SELENDAN dan juga CUPCAKE SMALL
yeah jual kat internetkan 
so pada pemulaan nye aku kenalh kumpul bajet
dan cari tempat untuk cri selendang so my bajet rm600 saje
xkan nak rm1000 plak mane nak cri so itu
permulaan aku hehehhe
so  hari tue aku dah pegi kedai butik 
dan aku tanye if aku beli selendang nie 
bebyk dpt bape ringgit sehelai so 
die kate rm7 per each?
ok x?then aku jual rm10 so ok x?
aku pun xtaw lagi so aku tgh servey lagi yeah aku nak buat bisnes so aku kena
kajilahkan takkn nak buat membuta tuli plk tkut nnt
tak jadi aku just nak jual kat myspace,fb dan blog tue jer yg
aku terpkir wat masa sekarg tapi
ape2 pun naku nak SERIUSLY bukan main2. AMIN Semoga perjalnan aku menjadi amin!


4 perkara yg aku nak beli

1.aku nak beli sebuah KERETA
2.aku nak beli sebuah LAPTOP
3.aku nak beli sebuah CAMERA NIKON
4.aku nak beli sebuah HP SONY walupun aku taw aku dh ade 2 buah hp!


perangai aku yg pelik aku xthu sejak bila dn bila masa
aku sudah mula berjenah2 dgn warna pink waht the hellkan!!
coz dulu aku sgt benci akn warna pink
wah now aku sudah mint
ape sudah jadi dgn diriku ini
hahahhaa!!1
enthlah no komen aku pun xtaw
daya peransang ape yg membuat aku suka akn pink
aku pling suka bila pink cam pur gan hitam cantikkn?
hehehhehe...
so greet warna die...

skrg dah pukul 3.13 am
aku masih belum tido thu nape sbb
aku sebuk sgt ber0n9 becoz aku
kat umh abg aku klu
aku dtg sini sah aku mmg xtido sbb
aku sgt GILA BERON9 HEHEHEH
maaf abg sbb naik kan bell api muhahahha...  
 
     

No comments:

terlebih top :P