cinta cintun hara :)

Monday 14 June 2010

apekah itu??

ADEk angkat?yeah aku ade adek angkat hanya perempuan jer aku xperlukan 
adek angkat lelaki fullstop bukan xsudi tapi aku rase mcm xperlu..
sbb dulu aku ade adek angkat lelaki tapi
die anggap aku AWEK  die tkut aku start
dari tue aku xde adek angkat lelaki..
so aku hanya ade 3 org adek angakt
tyara.jannah dan juga huny..
cukuplah pada aku 
klu ade yg masih nak anggp aku
KAKAK aku xkisah boleh jer..
tapi ade hat ok syg...
hehehhe bukan aku
nak MEYOMBONG tapi bgi aku cukuplah
sekadar yg ade.xmmpu aku
nak sayang lebih dari tue hehehhe
tapi sesape yg sudi lagi xpe aku xkisah pun hehehhe

rezeki murah nak dpt adek angkat ramikan.hhehhe



aku syg mereka ok so aku angp mereka mcm family aku..

adek tyara
  1. sgt chantik pandai sgt bergaya.
  2. muka die mcm cina!
  3. manja ok..
  4. kaki shoping
  5. akak syg kat adek tyara alesya nie!   
 adek jannah

  1. sgt nakal
  2. manis 
  3. sgt baik dgn saya
  4. sayang sy sgt2 hehehe
  5. akak syg adek ketat2 munye!

ade hunyy
 
TIADA GMBR
 
  1. dia sgt manis bila berbaju kurung
  2. die seorg yg lemah lembut
  3. die sgt baik
  4. die sgt peramah
  5. akak syg adek! 
 


   

No comments:

terlebih top :P