cinta cintun hara :)

Monday 11 August 2014

kbba sedenak

as'salam....

hari sabtu aku join kbba pergi sedenak aku tak rancang pun nak ikut sebenarnya tapi rasa xsedap plak bila dah join group kbba rasa perlu perkukuhkan lagi silaratulrahim bukan hanya dalam whapapp je.. tapi perlu juga kita dekat lagi hubungan tu yelah orang dah sudi masukkan kita dalam group whatapp takkan nak sombong tak tentu pasal..... sebelum nie ada juga aku nak join  abg ben nak menonton wayang tapi x dapat nak hadir saat-saat akhir sebab menjemput abg aku kat opis so agak lambat kalau nak join... so ada kesempatan aku pun join pergi sedenak pergi rumah blogger terkenal mat gebu mula-mula aku pun tak kenal sape mat gebu sekali diorang kata chef blog dapur tanpa sempadan peghhhh hebat kau bukan senang kita nak jumpa cheff ni orang tertentu je yang dapat jumpa terasa hebat pula aku hahahha....

mula-mula aku nak join risau juga tak dapat nak bawak diri yelah baru first time aku jumpa group kbba nie tapi alhamdulillah mereka layan sangat baik walaupun mula-mula aku agak diam lama-lama boleh gelak sesama terima kasih terima kita seadanya wah ayat xboleh tahan... meh aku nak belanja gambar dua 3 keping...












kesempatan ini aku nak ucapkan ribuan terima kasih pada semua yang sudi layan aku dengan baik tak lupa pada abg ben sekeluarga kerana layn nurul sangat-sangat baik alhamdulillah pasa kak sue kak fiza qaseh kak mija kak yatie abe syafik  dan abe lan abe jeb abe cikali abe ujang adik fatin kak ruby  sebenarnya banyak nak taip nama tapi rmi no xingat  maaf klu ada yang tak sebut nama tu... bukan xingat rupa tapi tak ingat nama... maaf ye...
terima kasih berbanyak ada event lagi insyaallah nurul join sekali... :) terutama abe mat gebu sedap sangat masak terima kasih :)

3 comments:

Unknown said...

singgah sini....follow ^_^

Unknown said...

singgah sini....follow ^_^

Unknown said...

singgah sini....follow ^_^

terlebih top :P