cinta cintun hara :)

Wednesday 14 May 2014

kisah lama

as'salam sunyi betul malam ni, sah-sah sunyi dah pukuk 2 .45 am kan mata tetap tak mahu tutup padahal ngantuk ya amat... abaikan tertibalah aku teringat kisah lama  teringat kisah duka lara ceh pepagi nak jiwangkan tapi hakikat kot teringat kat ex aku teringat aku nangis gila bodoh masa tu sebab kena tinggal peghhh teruk gak bak hang nangis sedu-sedu bagai jap nak gelak pulak rasa... kalau cerita kat khalid serius gelak guling2 dia ayat dia bila kita cerita " bagus gak awak kena tinggal kalau tidak tak jumpa dengan saya" peghhh positive betul future husband aku ni kemain dia. tapi betul hak kata dia kalau benda semua ni tak jadi aku sah2 tak jumpa dia ye dakk sweetkan ceh sweet sangat aku ni asyik kena goreng je dengan dia tak pasal angin je satu badan nasip pandai pujuk. aku bersyukur gila dapat dia yelah ingat senang ke nak terima perempuan GeMuK bak hang? peghhh bukan sikit2 gemuk xxl ok kau ado?? penah kena hina lagi... tapi bak kata dia jodoh haha pandai je selagi tak pegang tangan iman jagn nak berangan ye sayang! tapi alhamdulillah semua ok dia baik dengan aku untungkan? jarang aku gaduh dengan dia aku pun pelik selalu kalau zaman bercinta mestibnak gaduh2 tapi aku dengan dia mmg tak gaduu kawan2 aku pun banyak bercinta padti perang xingat dunia tapi aku tak adalah pulak muskil plak aku. tapi bak kata dia kita pandai jaga perasaan masing2 hehe tubyang aku sawan jap kalau dengan dia perangai macam budak2 tapi gikiran matang baguskan wah kalau dia baca ni mahu koyak seluar nak memuji je kerjanya... ;) dah aku mula ngantuk nanti aku cerita lagi. good night.

No comments:

terlebih top :P