cinta cintun hara :)

Sunday 16 October 2011

Segmen Eida Arina : Jom Berkenalan Blogger Malaysia


salam semua....hara nak join segmen lagi! amboi hara skrg asyik nak join segmen jerkan...
ala bukan selalu pun hara rajin nak join sekali sekalakan nak tambah kwan..
seronok ape :) ok2 jangan nak membebel xtentu pasal lagi~ klu kwan2 nak join juga sila pergi DISINI
promosi sekali blog cik adek manis nie... sebelum korg nak masuk ade syaratnye.....tapi korg bca sendirilah
kat blog cik adek tadikan :)

ok soalan pertama yg cik adek tue bagi 
Nama Panjang/Pendek Saya: 
ok nama full hara NURUL HAFIZAH RAMLI
dan org yg mengenali hara panggil nuhara kenapa nuhara
sebb itu bgi singkatan name full hara tadi :) 
xpecaya? meh tunjuk NU- nurul HA- hafizah RA-ramli
hah kan jadi NUHARA :) jgn fikir hara ciplak
dari cite chin chan yer ...:)

ok soalan ke 2 plak.
Tarikh Lahir Saya: ***
ok hara dah tua dah tarikh lahir
6/7/1990 pada hari ape
hara pun xtaw :) so maknanye umur hara
dah 21 tahun :)

soalan ke 3
Saya Belajar di Sekolah/Universiti : 
ok hara belajar pada waktu skrg di KPTM
klu nak tahu pandai2 cari sendiri k :)
ceh sombongkan xdelah hara gurau jer 
hara study di kolej poly-tec mara bangi :)

soalan ke 4
Nama Blog Saya : 
nama blog hara senang jer
htto://nurulhafizahramli.blogspot.com

soalan ke 5
Follower Blog Semasa Saya : ***
hara xbepa nak faham soalan nie.tapi buat2
faham jelah yer :)
follower semasa hara ade 218 jer xramai pun :)

soalan ke 5
Blogger Otai yang Saya Minat Gilerz : 
ok hara sgt minat dengan blog nie sgt2
kenapa hara minat??
xde sebab pun tapi hara mmg sukalah blog diorg :)

OK soalan terakhir.
Harapan dari Saya : 
harapan hara hubungan antara bloger2 di malysia.
bukan takat dilaman maya jer tetapi.
biar di luar juga dan klu boleh hara nak ramai2 lagi kwn2
blogger bagi memeriahkan lagi hidup hara :)


ok sekian ")



8 comments:

Anonymous said...

terima kasih banyak2 eih kak nuhara sbb sudi join segmen saya yg ntah pape ni...saya amat berbesar hati...thanxxx gilerzzzz kak....hihihi :)

Diyana Ali said...

salam kenal,saya join segmen ni juga, jemput dtg blog saya :)

:: My BeAuTiFuL wOrLd :: said...

salam kenal dik :-)

semua mata family besar ngn bolat.. i loike :-D

nuhara said...

hehehe thks :)

Anonymous said...

hey dear jemput singgah my blog.saya datang dari segmen yang sama tau :)

Lany Azman said...

awwww! blog saya lahhhh <3
thanks sayang :)

nuhara said...

hehehehe :) sbb sy suka blog cik lany :)

Shuhaida Subri said...

aii.. dari segmen yg sama.

terlebih top :P