cinta cintun hara :)

Tuesday 23 August 2011

saya di block :)

selamat malam semua.......
xpelah awak sebab block saya...
walaupun kita xbermusuh sya pun xberdendam..
tapi saya xtaw kenapa awak block saya dari fb awak..
mungkin saya ada silap yg saya baut dan xnampak..
sebelum ape2 saya minta maaf bebyklah klu sya ade silap ke ape
kat awak mungkin saya dah buat awak terluka ke ape..
tipulah klu sy kate sy tak terase dengan tindakkn awak tue..
saya still ade rasa syg kat awak
tapi nak buat mcm mne mungkin awak bukan jodoh saya
nak tak nak redha juga....
sy xcontex awak bukan bermakna sy lupa awak
sumpah sy kate smpi skrg sy belum dpt nak lupa awak..
saya cuba jer skrg nie cuba untuk kembali pulih mcm biasa..
bukan seng sy nak pulih sedia kala
setelah saya bgi semua hati sy kat awak..
saya bukan seng untuk melupakan sesuatu dlm jangka yg pendek..
dtglah seribu lelaki pun pada waktu sekrg
mmg xkan mampu gugat hati sya...
tgklah bape lame plak saya ambil masa nak
lupakan semuanye....dlm jangka bape lame plak...
sekali saya dah syg saya syg sungguh
bukan main2 sayang sy tue....
tapi nak buat mcm mne bukan takdir kite
untuk bersamakan :)...
ape2 pun saya doakan terbaik untuk awak mohd helmi saidi..
if awak bca blog sya kalu sya ade salah silap saya minta maaf dari hujung rambut ke hujung kaki :)
semoga raya awak sekuarga meriah hendaknye :)

4 comments:

nur fatinah mohammad shariff said...

sedihnyer akak... akak jangan sedihh sedihh tau.. nanti tak somell laa.. HEHE ^^ pape ponn, takmo sedih sedihh lagik ye ? ^^

nuhara said...

hehehhe biasa jelah
jgn nak sedih sgtlah kan hehehehhe

~RizaL~ said...

sy btol2 tak paham ngan kapel2 skrg..
bila ptus je, msti kena block la pe la..
bia je la.. tak salah pun kalau kita dah putus nak jadi kwn kan.. haish.. =="

mai singgah..
Rayaku, Birthdayku, Merdekaku dlm satu

nuhara said...

haha taw xpe :)

terlebih top :P