cinta cintun hara :)

Thursday 6 January 2011

i love this song so much by yuna ito

Bunga tari di angin,
hujan membasahi bumi ...
Jika setiap orang di dunia ini ingin hidup bersama,
mengapa mereka menyakiti satu sama lain?
Mengapa mereka berasingan?


Tidak peduli seberapa jauh anda pergi, anda masih akan
ada di hatiku.
Dengan senyum lembut, saya mendapat dikuburkan dan
diadakan di sebuah serpihan daripada anda ...
Bahkan jika anda merasakan sakit ... kita diikat bersama-sama,
Saya percaya kita akan bertemu satu lagi.
Aku sedang menunggu cinta anda.


Aku mencintaimu, aku percaya padamu
Saya berharap anda akan berkongsi kesepian anda dengan saya.
Aku mencintaimu, aku percaya padamu
baik itu dalam terang atau kegelapan, kerana kita saling percaya,
jadi jangan biarkan pergi.


Yang telah melihat akhir dunia?
Siapa yang memberitahu kami tentang Akhir Perjalanan?
Saya tidak boleh menemui jawapan sekarang, tapi bahkan di malam yang panjang,
Saya berharap anda akan terus di jalan yang anda percaya
kerana cahaya adalah menunggu anda.


Lagu yang telah mengajar saya
masih terletak dalam hatiku.
Bersama dengan anda, bahawa bergema suara lembut di hatiku.
Fragmen emosi saya meluap
streak pipi hangat.
Aku sudah menjadi benar kuat? Saya percaya, kita diikat bersama-sama.
Saya selalu di sisi anda.


Aku mencintaimu, aku percaya padamu
untuk anda, saya menitiskan air mata ini.
Aku mencintaimu, aku percaya padamu
Anda mengajar saya apa itu cinta. Bahkan jika anda tersesat di jalan anda,
Aku akan dengan anda.

Menunggu untuk anda cinta,
selalu di sisimu,
Anda salah satu yang saya cintai,
Anda salah satu yang saya percaya,
Anda satu-satunya.


Aku mencintaimu, aku percaya padamu
Saya berharap anda akan berkongsi kesepian anda dengan saya.
Aku mencintaimu, aku percaya padamu
baik itu dalam terang atau kegelapan.
Aku mencintaimu, aku percaya padamu
baik itu kesedihan atau kebahagiaan.
Aku mencintaimu, aku percaya padamu
Saya ingin melindungi semuanya anda.


 Bahkan jika anda tersesat di jalan anda,
Aku akan dengan anda kerana kami saling percaya ...
Jangan biarkan pergi.

No comments:

terlebih top :P