cinta cintun hara :)

Saturday 6 November 2010

subhanallah~~~

hei kawan sy nak awk berubah~~
sy sgt sedih bila awk jadi mcm nie? :'(
awk yg sy kenal KUAT tapi NOW awk lembik mcm ulat!
syg bgnlah dr TIDO awk jgn mcm nie
sy xsuka xsuka dan xsuka!!!
plz kawan jgn buat benda bodoh
mabuk2 nie!
benda nie HARAM syg!
iye sy thu awk perit,rabak,sakit hati!
tapi nape awk KORBAN diri awk smpi mcm nie
sy thu awk putus kasih putus tunang.
tapi awk kena kuat syg!
kuat sekuat2nye!
tapi awk betul2 sedih!
sy sebgi teman turut sedih sy nak nagis tgk awk mcm nie!
awk,awk kwn sy!

ya ALLAH sekira CiNTA mampu
megubah diri sesorg tue menjadi TERUK
aku rela CINTA akn KAU sje ya ALLAH
aku tidak mahu perhambakn diriku 
dgn CINTA manusia ya ALLAh walaupun
aku thu diri ini tidak akn lari dari
CINTA manusia tapi aku mohon ya ALLAh sikiranye
aku ditakdirkan JATUH cinta ya ALLAH
aku mohon ya ALLAH jgnlah kau beri cinta aku 
lebih dari aku mencintai KAU YA ALLAH 
biarlah AKU MELEBIHI MENCINTAIMU YA ALLAH 
bukan manusia ya ALLAH aku tidak sggup menghadapi
sekiranye hatiku teluka parah sekiranye 
cinta kepada manusia tidak kekal
aku mahu REDHA ya ALLAH
aku mohon ya ALLAH~~~ 


p/s: syg sy doakan awk tabah buanglah tabiat awak yg tidak elok itu syg,sy xsggup tgk awk sebergini jadilah perempuan yg sy kenal dulu awk...
sebgi manusia sy sayang awak MNA!

2 comments:

Fantasy Bundle said...

hai owner..jom singgah sini.ada blouse dan dress yang cantik dan murah serendah harga RM20..jom!!

nuhara said...

yup sya sudah singgah

terlebih top :P