cinta cintun hara :)

Thursday 15 July 2010

emm..

Asslamualaikum...
lame xberblog yelah makin bz sekarang nie..
dah mula KERJA sambilan..
so ssh sikit nak berblog hehehhe..
ape mau cerita??
jen2 hehehhe
em..xde yg menarik nak bualkan cuma 
nak raya nie ade bisness buat kuih
saje nak berjinah2 menjual kek mini badam..
kebetualn nye hanya nak
bgi org kan tapi tetiba kak ipar ku
untuk menjual die kate kek tue sedap
agak bangga gak lah kan die kate sedap bhahahha...
kek mini badam.
sabtu nie abg robel pergi umrah

nurul doakn abg selamt pergi dan selamt pulang
amin!!

ok ok cerita ttg aku plak..
adeh aku xtaw nape aku terlampau RINDU kat DIER
what going on to me??
adeh rase mcm nak couple blik gan die
sejak 2 menjak nie teringat kat 
kenagan aku gan die jer..
gile ke pe aku nie??
sewel?sawan??
maybe hahahha
tapi tue lah yg terjadi kat aku bodos 
nuhara sekarang nie..
ape2 jelhkna.

ade aku kisah??
nopelah aku ok saje..
xde mau cry2 dah pasal laki nie
BOSAN saje
ape2 nuhara all be oky.
so nuhara ade pic baru hehehe
cun ok hahhaha
perasan sudah keh2!!!
   
   hehehhe comelkan??hahahha

No comments:

terlebih top :P