cinta cintun hara :)

Thursday 8 April 2010

menarik!


akhirnye menjadi suami isteri.

aku kagum dgn seorg insan yg aku kenal dimyspace..name die fyn coz die mempunyai
seorg lelaki disamping die bermula pada seorg gf dan berakhir
di jinjang pelamin aku lame juga kenal adek fyn nie
tapi xpenah tegur aku mula add
die dari fred aku sejak 2 thn lepas
bermula dgn itu aku menjadi seorg fan yg sentiasa tgk perkembangan
antara mereka berdua sbb aku suka sgt tgk depa..
mereka sgt sweet sorg ncem dan sorg cantik.
sama padan..itu pada akulah membe aku kate adek fyn nie..
biasa jer..tapi bgi aku comel kot mcm patung muka die..
aku mcm kagum sgt sbb even that guy mempunyai rupa
yg menarik tapi die still loving gan fyn nie
just aku teruja sgt bila aku bca ape yg die
tulis kat profile die pada pandagn aku die lelaki
yg baik xmudah terpujuk dgn perempuan2 yg hot
tapi ape2 aku doakn mereka bhgia
jgnlah sape cuba nak rosak phgn antara mereka
amin!!! bukan seng nak cari lelaki
yg mcm tue 1 dlm sejuta kot tapi aku harap aku jumpa lelaki yg
sebegitu bkn maksud aku
ncem ataw ape..
tapi cara LOVING die terhadap diri aku seperti
suami adek fyn nie..
tapi still xjumpa lagi hehehhehe....
ape2 pun aku nak ucap kata maaf pada adek
fyn sbb sys ambik pic adek tanpa
kebenran klu adek terbca or
ape sys minta maaf xminta izin dulu.. ^_^

No comments:

terlebih top :P